niedziela, 15 sierpnia 2010

Bananowiec

Jak mieszkałam w Polsce, biegałam dwa razy w tygodniu na aerobik. Po treningu siedziałyśmy z dziewczynami w saunie i wymieniałyśmy się przepisami. Wtedy to zdobyłam najwięcej przepisów na pyszne ciasta. Również to, ostatnio troszkę zapomniane. Zrobiłam na wczorajszą imprezę. Zniknęło szybko:-)
Biszkopt:
5 jaj
1/2 szkl. mąki ziemnaczanej
1/2 szkl. mąki tortowej
1 szkl cukru
1 łyżeczka proszku do pieczenia

Jaja zmiksowałam z cukrem, dodałam mąkę z proszkiem. Piekłam do suchego patyczka w piekarniku nagrzanym do 180C. Po wystudzeniu nasączyłam konkretnie rumem.

Krem:
1 szklanka soku jabłkowego
1 budyń waniliowy bez cukru
1 kostka masła
3/4 szkl. cukru-pudru

3/4 szklanki soku zagotować, dodać budyń wymieszany w pozostałym soku, wystudzić. Zmiksować z masłem i cukrem- pudrem. Wyłożyć na biszkopt. Na wierzch położyć przecięte wzdłuż banany (4-5szt)
2 czekolady mleczne roztopić z 3/4 małego kartonika słodkiej śmietanki. Po wystudzeniu wylać na ciasto. Schłodzić w lodówce.

Brak komentarzy: