czwartek, 8 września 2011

Roladki jak zrazy



Popisowym daniem mojej Mamy są zrazy wołowe. Od lat robi je najpyszniejsze na świecie. Do mamy daleko a mnie ostatnio naszło własnie na jej zrazy. Ani nie miałam wołowiny, ani ochoty ją rozbijać, miałam za to pyszne ogórki kiszone z Polski. Wymyśliłam więc szybkie roladki, które w smaku ciut przypominają zrazy. Tylko ciut, ale niezłe są.

Składniki:

0,5kg. mielonej wołowiny
1 jajko
1 duża marchew
1 cebula
4 ogórki kiszone
sól, pieprz
bekon lub polędwica surowa do zawijania

Mięso, jajko, drobno siekaną cebulkę i ogórki wymieszałam. Marchew pokroiłam w słupki.

Wilgotnymi rękoma formowałam wałeczki, wkładając do środka każdego słupek marchwi. Zawijałam w cienkie plastry polędwicy i piekłam 25min w 180st.

2 komentarze:

Monika - Twoja Asystentka pisze...

świetny pomysł, a jak cudnie się prezentują na zdjęciu.
Dziękuję za komentarz u mnie.
ja do Ciebie będę chętnie zaglądać, bo tu pysznie!!!

Monika
www.bentopopolsku.blogspot.com

Jedynka pisze...

Dziękuję bardzo za miłe słowa, Moniko. Twoje klimaty też mi bardzo pasują!
pozdrawiam